Vilodag!

 

Ja, söndag är ju vilodag, å inte ska vi gå emot de?!
Så pållarna fick vila ifrån mig helt å hållet idag.

Nä, men har känt mig jätte krasslig å svag hela dagen så stallägaren har tittat till mina älsklingar idag, å fick rapport att alla har huvet upp, å fötterna ner! =)

Har varit jätte blåsigt idag å väldigt höstigt, MYSIGT!!
Just precis öppnade sig himmlen och regnet vräker ner, mys med tända ljus här hemma!

Så nu slappar jag och hundarna i soffan och kryar på oss litegranna!


//Sanna

1 Linda:

skriven

Sv: Nu är man hemma igen, skolan gick bättre än väntat :) Lärde känna en hel del faktiskt, lite jobbigt bara när folk blir lite väl på, jag får väl skylla mig själv när jag är så glad och öppen haha.



Sjukgymnast låter ju inte dåligt! Spännande! Är det svårt att komma in på den utbildningen?

2 Linda:

skriven

Hahaha jisses:P Det där var skickat fel, alltså senaste kommentaren, så går det när man inte hunnit svara på kommentarer på en vecka, då blandar man ihop allt. Ursäkta för det.



Gud så sööööt fölis blir :D Odinn är ju vacker som en blomma!

3 Linda:

skriven

Fy på dig som är dålig på uppdatering!!



Sv: Varför är Odinn dålig :(? Är det ryggen?

Mina motgångar denna gång handlar dock inte om Fifa..

Kommentera här: